Комплексний бухгалтерський супровід для фізичних осіб-підприємців, які цінують свій час, спокій і безпеку бізнесу.
Після підписання договору бухгалтерського супроводу, що захищає вас від можливих фінансових ризиків, ви отримуєте персонального бухгалтера-консультанта, який бере на себе всі обов’язки з ведення бухгалтерії.
Що входить у супровід:
— Ведення обліку доходів відповідно до вимог законодавства.
— Своєчасне складання та подання звітності.
— Контроль сплати податків і нагадування про важливі дедлайни.
— Допомога з оплатою рахунків і заповненням первинних документів.
— Консультації у зручному Telegram-чаті.
— Запобігання штрафам і перевіркам завдяки постійному контролю відповідності діяльності ФОП податковим нормам.
Для ФОП з ПРРО, найманими працівниками або ЗЕД — вартість супроводу визначається індивідуально.
*програмний реєстратор розрахункових операцій, зовнішньоекономічна діяльність.
| Підписка "БУХГАЛТЕР-КОНСУЛЬТАНТ" | 2000 | грн/міс |
Консультація — це можливість отримати чіткі роз’яснення з певних складних моментів у сферах бізнес-консультування, фінансів, юриспруденції та оподаткуванню.
Формат — діалог «питання–відповідь», орієнтований на практичне рішення завдань власника бізнесу.
Консультації проводять провідні експерти команди:
| По обліку та оподаткуванню (до 30 хвилин) | 2000 | грн | |
| По обліку та оподаткуванню (до 1 години) | 3000 | грн | |
| По фінансам бізнесу (до 1 години) | 4500 | грн | |
| По інвестуванню на фондовому ринку та особистих фінансах (до 1 години) | 4500 | грн | |
| Юридична консультація (до 1 години) | 3000 | грн | |
| Стратегічна консультація для бізнесу (до 1 години) | 4500 | грн | |
| Консультація по КІК (контрольованим іноземним компаніям) (до 1 години) | 5000 | грн | |
| Консультація аудитора (до 1 години) | 5000 | грн |
Бухгалтерський супровід включає:
— Захист від штрафів, гарантований підписаним договором на бухгалтерське обслуговування.
— Сплату податків та платежів по рахунку ФОП.
— Подання звітності у контролюючі органи.
— Формування первинних документів та договорів (заповнення реквізитів).
— Консультування з питань бухгалтерського обліку та оподаткування.
— Спільний чат у месенджері з нашим бухгалтером.
| Відкриття ФОП | 2000 | грн | |
| Реєстрація ПРРО | 2500 | грн | |
| Реєстрація ФОП + ПРРО | 4000 | грн | |
| Супровід ФОП без ПРРО | 2000 | грн | |
| Супровід ФОП з ПРРО | 3000 | грн | |
| Ведення найманих працівників | 700 | грн | |
| Закриття ФОП | 2500 | грн | |
| Подання звітності по ФОП | 2000 | грн | |
| Оформлення декрету для ФОП | 2500 | грн |
Бухгалтерський супровід юридичних осіб включають:
- формування облікової політики підприємства, формування наказів;
- ведення обліку у програмі Замовника;
- введення первинних документів, формування реалізацій, податкових та ін.;
- подання звітності у контролюючі органи;
- проведення оплат в банкінгу;
- ведення кадрового обліку працівників в разі їх наявності;
- консультування з питань бухгалтерського обліку та оподаткування у спільному чаті;
- надаємо гарантію захисту від штрафів через підписання договору бухгалтерського супроводу;
- надаємо можливість розміщення вашої облікової програми на нашому віддаленому хмарному сервері. Ваші дані зберігаються в надійності із бекапом раз на 24 години та постійним доступом;
| Відкриття ТОВ | 5000 | грн | |
| Ведення ТОВ на спрощеній системі оподаткування | від | 12500 | грн |
| Ведення ТОВ на загальній системі оподаткування | від | 15000 | грн |
| Ведення на заг.системі з ПДВ, імпорт, експорт, виробництво, акциз | від | 20000 | грн |
| Кадровий супровід найманих працівників | 700 | грн | |
| Ведення неприбуткової організації | від | 6500 | грн |
| Розміщення облікових програм на віддаленому хмарному сервері | 1500 | грн | |
| Доступ до програм на хмарному сервері | 2000 | грн |
Гранти це найкращий спосіб залучення коштів у бізнес.
Послуги отримання гранту:
- перевірку брифу, який ми надсилаємо на початку співпраці;
- розробку “Бізнес-Плану” під ключ;
- перевірку та коректування описової частини;
- допомогу з обранням та правильним визначенням, що саме можна купити на кошти гранту та правильне оформлення таблиці;
- доопрацювання “Бізнес-Плану” у разі зауважень від Центру зайнятості;
- повторне подання в разі відмови;
- підготовка до проходження співбесіди;
- очікування підтвердження фінансування;
Ціна залежить від суми отриманого гранту.
| Допомога з поданням грантової заявки | 7000 | грн | |
| Формування бізнес плану “Є РОБОТА” на 100 000 грн | 7000 | грн | |
| Формування бізнес плану “Є РОБОТА” на 350 000 грн | від | 7000 | грн |
| Формування бізнес плану “ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ” | від | 10000 | грн |
| Формування бізнес плану “ПЕРЕРОБНЕ ПІДПРИЄМСТВО” до 8 млн. грн. | від | 20000 | грн |
| Формування бізнес плану “Є РОБОТА” на 150 000 грн для молоді до 25 років | від | 5000 | грн |
| Формування бізнес плану для міста Прифронтових міст на 500 000 грн. | від | 10000 | грн |
Вперше в Україні у 2024 році всі власники контрольованих іноземних компаній мають відзвітуватись і подати в податкову України звіт про КІК за 2022 та 2023 роки, і далі щороку!
ЩО ПОТРІБНО ДЛЯ ПОДАННЯ ЗВІТУ ПРО КІК?
- фінансова звітність вашої іноземної компанії на англійській мові (в такому випадку перекладати її на українську не потрібно) або перекладену на українську мову звітність іноземної компанії;
- розмір частки у вашій КІК. Приклад: якщо ви єдиний власник то у вас 100% у статутному капіталі такої КІК;
- кількість найманих працівників;
| Повідомлення про набуття (початок здійснення фактичного контролю) або відчуження частки КІК | 4500 | грн/рік | |
| Звіт про КІК по одній КІК по одній контролюючій особі | від | 10000 | грн/рік |
| Подання декларації про майновий стан та доходи громадян без показників до декларування | 4500 | грн/рік | |
| Подання декларації про майновий стан та доходи громадян з показниками до декларування | від | 5500 | грн/рік |
| Пакет звітності КІК: Звіт про КІК+декларація про майновий стан та доходи | від | 15500 | грн/рік |
| Скорочений звіт по КІК | 7000 | грн | |
| Консультація по КІК | 5000 | грн |
Програмування BAS Бухгалтерії для України необхідне в разі, якщо у вас специфічний бізнес і вам потрібно налаштувати автоматизовану систему на основі існуючої програми BAS. Автоматизація бізнес процесів та облікових операцій може передбачати: автоматичне завантаження банківської виписки в облікову програму, автоматичне завантаження прихідних накладних з ексель, вивантаження податкових у Медок, формування додаткових документів, які необхідні для внутрішнього обліку, завантаження номенклатури з іншої облікової програми, завантаження реалізацій з CPM систем та інші функції, які можна додати у вашу облікову програму. Це значно спрощує та автоматизує облік, що є запорукою прибуткового бізнесу.
| Програмування BAS Бухгалтерії (вартість за годину роботи) | 1500 | грн | |
| Оновлення релізу BAS | 700 | грн | |
| Розгортання бази BAS на сервері | 3000 | грн | |
| Розгортання бази BAS на сервері із зовнішнім доступом через браузер | 3000 | грн | |
| Розгортання бази BAS на сервері із зовнішнім доступом зі встановленням клієнта BAF | 3000 | грн | |
| Розміщення бази BAS на SQL в клієнт-серверному режимі | 3000 | грн | |
| Послуги віддаленого хмарного серверу для розміщення програми BAS | 500 | грн/міс |
Спеціальний податковий режим Дія.City це режим для тих, хто займається:
- розробка та тестування програмного забезпечення, включно з виданням комп'ютерних ігор;
- видання та розповсюдження ПЗ, зокрема SaaS;
- кіберспорт;
- навчання комп'ютерній грамотності, програмуванню, тестуванню та технічній підтримці ПЗ;
- кібербезпека;
- R&D в сфері IT і телеком;
- digital marketing та Ads з використанням ПЗ, розробленого за участю резидентів;
- постачання послуг, пов'язаних з обігом віртуальних активів;
- робототехніка;
| Бухгалтерський супровід резидентів Дія.City | від | 20000 | грн |
| Розробка гіг-контракту | від | 3000 | грн |
| Реєстрація ТОВ | від | 5000 | грн |
| Доступ до програм на хмарному сервері | 2000 | грн | |
| Супровід гіг-спеціалістів | 700 | грн | |
| Подання заявки на резиденство Дія.City | 5000 | грн | |
| Отримання критичності Дія.City | від | 20000 | грн |