Про нас
Аудитор
Селезньова Тетяна

Мене звати Селезньова Тетяна я атестований Аудитор, CEO консалтингової компанії ТОВ "БУХГАЛТЕР-КОНСУЛЬТАНТ" (LLC "ACCOUNTANT CONSULTANT") та аудиторської компанії ТОВ "АУДИТ КОНСУЛЬТАНТ" (LLC "AUDIT CONSULTANT").


Наша компанія покриває повний спектр бухгалтерських, податкових, фінансових та юридичних послуг для бізнесу.


Щодо моєї кваліфікації і досвіду:

- Закінчила Технологічний коледж Національного університету Львівська політехніка з відзнакою, спеціальність ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

- Спеціаліст за спеціальністю ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

- Досвід у бухгалтерії 10+ років

- Володію англійською на рівні В2

- Пройшла навчання та підвищення кваліфікації у вищому навчальному закладі післядипломної освіти «СТАТУС» та отримала сертифікат про проходження навчання за напрямами: АУДИТ, МСФЗ, ОПОДАТКУВАННЯ, УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ ДІЯЛЬНОСТІ, ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ. 

- Пройшла національну атестацію та здобула кваліфікацію АУДИТОР у 2024 році.

Фінансовий радник
Рибакова Євгенія

10+ років у керуванні корпоративними фінансами та інвестиційною діяльністю клієнтів.

Освіта: магістр економічних наук за напрямом "Економіка підприємництва. Облік та аудит."

Міжнародна сертифікація: IFA "Стратегічний менеджмент", IFA "Фінансовий менеджмент", СІМА "Управлінський облік".

Авторка курсів з фінансової грамотності для жінок та авторка книги "SMART MONEY. Гайд для підлітків як керувати грошима та стати багатим."

Партнер компанії “БУХГАЛТЕР-КОНСУЛЬТАНТ”.

Будую бізнес моделі, розробляю стратегії для компаній та стартапів, допомагаю бізнесу стати прибутковим.

Бухгалтер
Андріана

3+ роки у сфері бухгалтерського обліку.

Освіта: пройшла навчання від “Superludi: PRODIGY FINANCE” та курс

по веденню обліку ФОП з нуля “ФОП-ОБЛІК-ПОДАТКИ”. 

Зробить аналіз фінансів і налаштує фінансову звітність.

Обов’язки: грантовий менеджмент, фінансовий супровід бізнесу,

побудова звітності P&L / Cash Flow / Balance, ведення обліку ФОП

на спрощеній системі оподаткування + наймані працівники.

Бухгалтер
Любов

13+ років у сфері бухгалтерського обліку. 

Освіта: закінчила ЛДІНТУ ім. В. Чорновола за спеціальністю

"Менеджмент організацій" та здобула диплом спеціаліста.

Досвідчений користувач бухгалтерськими програмами та обліковими

регістрами.

Обов’язки: бухгалтерський облік юридичних осіб, імпорт, експорт,

ПДВ, облік ТМЦ, кадри, зарплата.

Юридичний радник
Анастасія

10+ років у сфері юриспруденції.

Освіта: закінчила Львівську комерційну академію за спеціальністю "Право".

Отримала сертифікат Академії консалтингового бізнесу "Digital law 1.0".

Досвід роботи у міжнародних консалтингових компаніях, таких як Nexia DK та вітчизняних юридичних компаніях.

Знання Анастасії у сфері корпоративного та договірного права допомагають багатьом бізнесам вчасно та якісно проходити процес становлення, масштабування та здійснювати захист своїх інтересів на високому рівні.

Обов’язки: корпоративне право та управління, договірне право, інтелектуальна власність, трудове право, державно-приватне партнерство.

Податковий консультант
Марія

Досвід роботи у бухгалтерії більше 10 років з яких 6 років на посаді Головного бухгалтера.

Освіта: закінчила Українську Академію друкарства з відзнакою.

Спеціальність: Облік і Аудит, здобула ступінь Магістра.

Досвід роботи: виробничі підприємства високодохідники, сільськогосподарські товаровиробники, сфера ІТ, акціонерні товариства, підприємства системи спеціального податкового режиму Дія.City.

Працює у сферах міжнародного оподаткування та обліку: трансферне ціноутворення, контрольовані іноземні компанії, зовнішньоекономічна діяльність.

Досвід у спілкуванні з податковою та успішного проходження податкових перевірок.

Бухгалтер супроводу ФОП та ТОВ
Ольга

Професійний бухгалтер з досвідом роботи понад 3 роки. Має глибокі знання в галузі бухгалтерського та фінансового обліку, податкового законодавства та управлінської звітності. Впевнено працює з бухгалтерськими програмами, такими як BAS, M.E.Doc, FinMap та іншими.

Здобула вищу економічну освіту, закінчила Економіко-Технологічний Інститут ім. Роберта Ельворті за спеціальністю «Бухгалтерський облік і аудит». У своїй роботі я приділяю велику увагу точності, деталям та дотриманню всіх законодавчих норм. 

Основні навички: ведення бухгалтерського та фінансового обліку юридичних осіб та ФОП.

Прагне до постійного професійного розвитку та самовдосконалення.

Бухгалтер
Юля

6+ років в сфері бухгалтерського обліку.

Освіта: закінчила ПДАУ за спеціальністю “Управління та

адміністрування”.

Народилася в день бухгалтера).

Обов’язки: бухгалтерський облік юридичних осіб, неприбуткових

організацій, ведення ФОП 1-3 груп з ПРРО.

Бухгалтер
Жанна

3+ років у сфері бухгалтерського обліку.

Освіта: закінчила Херсонський політехнічний фаховий коледж Державного університету "Одеська політехніка" за спеціальністю "Облік та оподаткування", Національний університет "Одеська політехніка" за спеціальністю "Економіка".

Цілеспрямована, позитивна та відповідальна.

Обов'язки: супровід юридичних осіб, контроль первинної документації, облік ПДВ, касова дисципліна, нарахування заробітної плати, ПРРО та ліміти кас.

Маркетолог
Наталя

Куратор телеграм каналу для бізнесу Profit Business Hub (канал про бізнес, фінанси та підприємництво від компанії БУХГАЛТЕР-КОНСУЛЬТАНТ).

Дизайнерська освіта допомагає створювати естетично привабливий та оригінальний контент, який досягає бізнес-цілей для сторінок компанії у різних соц. мережах.


Освіта: Закінчила навчання у сфері дизайну та пошиття одягу, smm-маркетингу та smm-дизайну. 


Навички:

Створення візуального та текстового контенту для соціальних мереж.

Розробка контент-стратегії.

Аналіз ефективності контенту.

Робота з аудиторією через різні платформи.

Бухгалтер ФОП та ТОВ
Марія

Education:

Master’s degree — Ukrainian Academy of Printing, Faculty of Economics.

Major: Accounting and Auditing

Graduated with honors.

Experience:

  • Full accounting support for individual entrepreneurs (Sole Proprietors, Group 2 and 3) and legal entities
  • Proficient in BAS software
  • Work with software cash registers
  • Payroll processing and reporting
  • Preparation and submission of tax and financial reports
  • HR administration and personnel documentation
  • Management of primary documents (invoices, acts of completed works, payment orders)
  • Reconciliation with counterparties
  • Online banking operations (Client-Bank)
  • Cash handling: receipts and disbursements
  • POS terminal operations
  • Salary indexation
  • Preparation of powers of attorney and waybills
  • Handling incoming and outgoing correspondence
  • Administrative support and execution of executive assignments