Про нас
Аудитор
Селезньова Тетяна

Мене звати Селезньова Тетяна я атестований Аудитор, CEO консалтингової компанії ТОВ "БУХГАЛТЕР-КОНСУЛЬТАНТ" (LLC "ACCOUNTANT CONSULTANT") та аудиторської компанії ТОВ "АУДИТ КОНСУЛЬТАНТ" (LLC "AUDIT CONSULTANT").


Наша компанія покриває повний спектр бухгалтерських, податкових, фінансових та юридичних послуг для бізнесу.


Щодо моєї кваліфікації і досвіду:

- Закінчила Технологічний коледж Національного університету Львівська політехніка з відзнакою, спеціальність ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

- Спеціаліст за спеціальністю ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

- Досвід у бухгалтерії 10+ років

- Володію англійською на рівні В2

- Пройшла навчання та підвищення кваліфікації у вищому навчальному закладі післядипломної освіти «СТАТУС» та отримала сертифікат про проходження навчання за напрямами: АУДИТ, МСФЗ, ОПОДАТКУВАННЯ, УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ ДІЯЛЬНОСТІ, ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ. 

- Пройшла національну атестацію та здобула кваліфікацію АУДИТОР у 2024 році.

Аудитор
Зайло Марія

Атестований аудитор з досвідом роботи у бухгалтерському обліку та оподаткуванні понад 10 років, із яких 6 років — на посаді Головного бухгалтера.

Освіта:


  • Закінчила Українську Академію друкарства з відзнакою.
  • Спеціальність: Облік і аудит, ступінь — Магістр.

Досвід роботи:


  • Виробничі підприємства — високодохідники;
  • Сільськогосподарські товаровиробники;
  • Сфера ІТ;
  • Акціонерні товариства;
  • Підприємства, що працюють у спеціальному податковому режимі Дія.City.

Ключові компетенції:


  • Міжнародне оподаткування та облік: трансферне ціноутворення (ТЦУ), контрольовані іноземні компанії, зовнішньоекономічна діяльність;
  • Досвід спілкування з податковими органами та успішного проходження податкових перевірок.


Фінансовий радник
Рибакова Євгенія

10+ років у керуванні корпоративними фінансами та інвестиційною діяльністю клієнтів.

Освіта: магістр економічних наук за напрямом "Економіка підприємництва. Облік та аудит."

Міжнародна сертифікація: IFA "Стратегічний менеджмент", IFA "Фінансовий менеджмент", СІМА "Управлінський облік".

Авторка курсів з фінансової грамотності для жінок та авторка книги "SMART MONEY. Гайд для підлітків як керувати грошима та стати багатим."

Партнер компанії “БУХГАЛТЕР-КОНСУЛЬТАНТ”.

Будую бізнес моделі, розробляю стратегії для компаній та стартапів, допомагаю бізнесу стати прибутковим.

Бухгалтер
Андріана

3+ роки у сфері бухгалтерського обліку.

Освіта: пройшла навчання від “Superludi: PRODIGY FINANCE” та курс

по веденню обліку ФОП з нуля “ФОП-ОБЛІК-ПОДАТКИ”. 

Зробить аналіз фінансів і налаштує фінансову звітність.

Обов’язки: грантовий менеджмент, фінансовий супровід бізнесу,

побудова звітності P&L / Cash Flow / Balance, ведення обліку ФОП

на спрощеній системі оподаткування + наймані працівники.

Бухгалтер
Любов

13+ років у сфері бухгалтерського обліку. 

Освіта: закінчила ЛДІНТУ ім. В. Чорновола за спеціальністю

"Менеджмент організацій" та здобула диплом спеціаліста.

Досвідчений користувач бухгалтерськими програмами та обліковими

регістрами.

Обов’язки: бухгалтерський облік юридичних осіб, імпорт, експорт,

ПДВ, облік ТМЦ, кадри, зарплата.

Юридичний радник
Анастасія

10+ років у сфері юриспруденції.

Освіта: закінчила Львівську комерційну академію за спеціальністю "Право".

Отримала сертифікат Академії консалтингового бізнесу "Digital law 1.0".

Досвід роботи у міжнародних консалтингових компаніях, таких як Nexia DK та вітчизняних юридичних компаніях.

Знання Анастасії у сфері корпоративного та договірного права допомагають багатьом бізнесам вчасно та якісно проходити процес становлення, масштабування та здійснювати захист своїх інтересів на високому рівні.

Обов’язки: корпоративне право та управління, договірне право, інтелектуальна власність, трудове право, державно-приватне партнерство.

Бухгалтер супроводу ФОП та ТОВ
Ольга

Професійний бухгалтер з досвідом роботи понад 3 роки. Має глибокі знання в галузі бухгалтерського та фінансового обліку, податкового законодавства та управлінської звітності. Впевнено працює з бухгалтерськими програмами, такими як BAS, M.E.Doc, FinMap та іншими.

Здобула вищу економічну освіту, закінчила Економіко-Технологічний Інститут ім. Роберта Ельворті за спеціальністю «Бухгалтерський облік і аудит». У своїй роботі я приділяю велику увагу точності, деталям та дотриманню всіх законодавчих норм. 

Основні навички: ведення бухгалтерського та фінансового обліку юридичних осіб та ФОП.

Прагне до постійного професійного розвитку та самовдосконалення.

Бухгалтер
Юля

6+ років в сфері бухгалтерського обліку.

Освіта: закінчила ПДАУ за спеціальністю “Управління та

адміністрування”.

Народилася в день бухгалтера).

Обов’язки: бухгалтерський облік юридичних осіб, неприбуткових

організацій, ведення ФОП 1-3 груп з ПРРО.

Маркетолог
Наталя

Куратор телеграм каналу для бізнесу Profit Business Hub (канал про бізнес, фінанси та підприємництво від компанії БУХГАЛТЕР-КОНСУЛЬТАНТ).

Дизайнерська освіта допомагає створювати естетично привабливий та оригінальний контент, який досягає бізнес-цілей для сторінок компанії у різних соц. мережах.


Освіта: Закінчила навчання у сфері дизайну та пошиття одягу, smm-маркетингу та smm-дизайну. 


Навички:

Створення візуального та текстового контенту для соціальних мереж.

Розробка контент-стратегії.

Аналіз ефективності контенту.

Робота з аудиторією через різні платформи.

Бухгалтер ФОП та ТОВ
Марія

Education:

Master’s degree — Ukrainian Academy of Printing, Faculty of Economics.

Major: Accounting and Auditing

Graduated with honors.

Experience:

  • Full accounting support for individual entrepreneurs (Sole Proprietors, Group 2 and 3) and legal entities
  • Proficient in BAS software
  • Work with software cash registers
  • Payroll processing and reporting
  • Preparation and submission of tax and financial reports
  • HR administration and personnel documentation
  • Management of primary documents (invoices, acts of completed works, payment orders)
  • Reconciliation with counterparties
  • Online banking operations (Client-Bank)
  • Cash handling: receipts and disbursements
  • POS terminal operations
  • Salary indexation
  • Preparation of powers of attorney and waybills
  • Handling incoming and outgoing correspondence
  • Administrative support and execution of executive assignments